min lilla spaltis

jag grävde lite i mina lådor idag och hittade mina gamla tidningsurklipp, som mamma hade klippt ut of course, från den tiden då jag var krönikör på finnveden.nu. jag var fast skrivande krönikor från och med 03 till och med 05 har jag för mig. hursomhelst här är två inscannade krönikor jag har skrivit och jag vet inte ritkigt längre vad jag tycker haha, jag står för alla krönikor jag har skrivit men många av dem har en viss naivitet över sig vilket jag iofs även skrev i min avslutningskrönika; "Det kommer att bli så himla trevligt att läsa mina krönikor om ett par år och verkligen inse att jag var oerhört naiv, och inte alls lika insiktsfull som jag känner mig nu". jaha,  vad bra att jag har en viss självdistans he he.

okej, här är en från typ feb 2005, allstå tre år sen! hahaha kolla in värsta seriösa posen! 
 113361-1336
ja det är lite grumlig inscanning. och här är en till från vintern 04 har jag för mig.
113361-1337
ja det var det. nu ska jag gå och snarka hela natten lång.


Kommentarer
Postat av: amanda

heej. jo men Clara kommer hem idag så nu är allt i ordning igen! Det mesta iaf :D mitt lösenord är "hejsan" haha. puss

2008-02-26 @ 09:32:38
URL: http://mandz.blogg
Postat av: Martina

Du är en riktigt riktigt riktigt duktig skribent... Stvarno!!! Skulle kunna läsa en bok av dina krönikor.. Skön stil...

2008-02-26 @ 17:11:40
Postat av: mags

martina: ÅH. haha tack, fasen vad snällt sagt :)

2008-02-26 @ 18:31:56
Postat av: Alma

Amen shit då , va det du som skrev dom? känner inte igen dig på bilden .. ja läste alltid dina krönikor och skrattade alltid lika högt. Så braaa är dom , svaka cast! =D

2008-02-26 @ 18:45:03
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: mags

alma: haha gullig du är hörru :D ja men jag tror nog inte heller att jag känner igen mig riktigt på bilden, den är lite väl mörk, men jag bytte bild sen efter det haha.

2008-02-26 @ 19:10:45
Postat av: Ado,Dado

:) bra skrivet värkligen, kul att du e från samma stad som mig ;)

2008-03-05 @ 23:17:17
Postat av: mags

ado, dado: hehe hvala :) a cuj, znaci i ti iz jajca?

2008-03-06 @ 14:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0