manic monday

det är ju måndag idag. hela dagen har jag nästan trott att det var söndag eftersom jag i vanliga fall sover över hos farmor på lördagarna när jag väl gör det. jag och hon satt uppe, eller snarare låg i varsin säng,och snackade till halv tre tills någon av oss däckade. ingen av oss mindes idag hur och när vi hade somnat. på morgonen blev jag väckt av irma och tetka haha. men så hade jag sovit till elva också, i samband med allt detta fixade farmor iordning sirnica och så satt vi tre och käkade. att vara hos farmor är som att ta ut en semester i förtid typ, slappt, ingen som bråkar om tv-kanalerna och någon som gör iordning världens godaste pita. typ drömbilden av en semester, glöm palmer, vita sandstränder och solnedgångar ha ha.

och nu är klockan halv sex. eeeeeeeeeh say what, när fasen blev den det?? lite chockad är jag nog. ska "försöka" sätta igång med mitt tentaplugg nu och sedan kanske färga håret om jag pallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0