i Lund

hihi!!!!!!!!!!
jag är så strålande glad för nu är jag tillbaka i lund, är dock inte helt van vid nicoles tangengtbord ich det tar en evighet att skriva en mening. på tåget plågades jag av en unge som envisades med att stirra på mig, men jag kände mig som värsta kärringen som vägarede hälsa på den lilla flickan, men jag ooooorkade inte gulla, var för upptagen med att dagdrömma.

när rullade in i lund fick jag en sååå stark hemkänsla, det var helt fantastiskt att veta att jag var tillbaka i lund, även om det bara är några dagar, det var så, jag har inget ord för det medn det var otroligt skönt. på stationen väntade nicole och det var också en sån sjukt skön känsla, vi blev båda tårögda höhö kärringstämpel på oss båda. det kändes som att det var en evighet vi sågs sist, fast det bara var tre  veckor. min käääääära sambo. nu var allt normalt, tillbaka i lund, vi två, armkrokade oss genom stan och till döööööönken.

imorgon har vi tenta. haha. nu ska vi plugga hahah.

så shopppppppppping imorrn, noooooooooovaaaa lund here we comeeeeeee!

Kommentarer
Postat av: A D I S A

ooo jag vill ocksåååå till lund :) faaan.. allt under kontroll där? :D jel se ista promjenilo hehe

lycka till på tentan!

2008-02-20 @ 22:52:02
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0