det enda nyårslöftet

eh. hur ska jag formulera mig för att ni ska få en så korrekt bild av sitationen som möjligt...saken är den att jag och annika har börjat gymma! haha. ja, under kan ske, men ännu bättre vore det om vi också tränade istället för att förpesta det lilla andningsutrymmet vi vistas i med all skitsnack.

kycklingaryds gym är typ en löpmaskin i ett nötskal, bokstvaligt typ. ett litet rum med ett antal maskiner som rosslar alltför mycket, annika lovade att ta med sig oljan nästa gång så att vi kunde smörja de tröga sakerna. eftersom det är så litet så får man bara vara sex personer åt gången högst, skrattretande för er gymnördar som förser alla maskiner med svett, i know, jag tycker också att det är lite småtragiskt. men så slipper vi också alla skitheta brudar som egentligen inte ens behöver träna och alla snyggsnubbar som man inte kan ta ögonen ifrån om man ens så ville, dessutom slipper vi också alla muskelberg som parkerar sig vid en maskin och vägrar att släppa taget om den.

de två gånger vi har hängt där har det bara varit annika och jag, och det är ju skönt, det blir mycket mer avslappnat så, även om det innebär att vi säkerligen tränar mindre än vad vi hade gjort om det hade varit några sisådär fyra pers extra. men så vill jag ju också bara styla mig för annika och inte någon annan.
idag stånkade vi lite extra, det blev till och med en och en annan svettrand mellan titsen, så det betyder väl att vi är på god väg till att bli lite snyggare än vad vi redan är.
113361-1315
ge er aldrig på annika, hon tar fem kg i bröst/armmuskel maskinen.
113361-1314
annika var så hurtig så hon råkade smälla till rodden så att batterierna flög ut den där lilla grejen. HAHA.


Kommentarer
Postat av: Micke

tja, var ett tag sen sist :-)
allt väl?
låter bra med gymmandet, keep up the good work!

/micke

2008-02-15 @ 20:09:24
Postat av: Angelica

Duktiga ni är!!!
Jag ska också bli duktig när jag fått min lön och har råd att vara duktig!! Måste satsa på beach-nånting.... puss puss

2008-02-15 @ 23:08:59
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0