blööögg

bloggtorka? njae.
slapp? mjo.
press? JA, av en viss böna.

det här inlägget skrivs enbart på grund av nicole som pressar det mesta ur mig (ööh). hon tjatar och tjatar om att jag ska blögga, och trots att jag sitter med henne på msn hela tiden och hon vet hur läget i kycklingaryd är så vägrar hon ge med sig, så jag får ta och vässa pennan och författa ett mästerverk.

nu har jag varit hemma i tre heldagar och en halvdag. samtidigt som dagarna har känts väldigt långa så har dom känts korta också. jag har sovit mest, allstå verkligen sovit bort dagarna som en och en annan extremdeppig människa, dock har jag inte tiggt om tabletter och annat lugnande men jag har bett min familj att ha förståelse för min pyjamasanvänding. igår tog jag av mig den till förmån för jeans, linne och köft. jag, deno, lala och elma var och kollade på teatern, som var bra. vissa av lokalskämten fattade jag inte, men det mesta gick att skratta åt ändå, och det viktigaste var ju att irma var hur bra som helst i sina dansnummer. efter teatern byttes det om till pyjamas igen och nu sitter jag här och småsvettas.
i vanliga fall skulle jag och nicole fråga varandra ifall det luktade gott efter att  den ena hade stuckit in pekfingret in i armhålan och känt av fuktigheten, men eftersom hon inte sitter mittemot mig så får hon en nästan-live rapport: det luktar inte så farligt, jag håller på och svettas ut deon fortfarande.

imorgon ska jag träffa pannika. det blir lite spännande. sist vi sågs var väl hos henne och imorgon ska jag antagligen till henne igen för att träffa henne och greta. i för övrigt kan jag agera matchmaker och para ihop greta med the cat från malta. ni vet katten som alltid degar på biltaken, en skön lirare är han, en riktig karla-karl som skulle behöva en bestämd hona vid sin sida, och greta är nog säkert en sådan brutta.

Kommentarer
Postat av: nicole

hahahahahaha. Det va vad jag behövde såhär på kvällskvisten. Tack för det. Nu kan jag somna me ett leende på läpparna. Det låter inte så jäkla hett det där me vår beskrivning av svettluktande. Jga är fräschare än så, Magda som står för den där sunkiga delen, bara så alal vet. hehehe.

The cat skulle må bra av en kvinnlig tass som bossade runt honom lite å fick honom å kanske söka ett jobb eller ge sig ut på jakt om dagarna, inte bara ligga som en dunboll å sega i olika positioner. Vi år ta å direktimportera honom tycker jag nog.

Nu ska jag faktsikt sova.

2008-02-10 @ 01:14:40
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: Failures

Sovgott,
ha en bra natt!

2008-02-10 @ 01:14:45
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Andrea

Svar: Okej, tack så mkt! Ha en bra dag :-)

2008-02-10 @ 10:00:51
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: aida

svar: ojdå, bas ti hvala! hehe:)

2008-02-10 @ 14:55:33
URL: http://ambiguity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0