lista

jag hade tråkigt. OKEJ??

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
två. hem- och cykelnyckel
Vilken svordom använder du mest?
jävla skit
Äger du en Ipod?
nej. ska jag vara ärlig så tycker jag att dom är onödigt dyra och en mptre funkar lika bra.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
10.00
Hur många resväskor äger du?
1
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
nej
Var köper du dina matvaror ifrån?
lidl
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
vara med på bilden men om det är med snygga människor. nä hähä, utan faktiskt om det är med folk jag känner mig bekväm med.
Vilken var den senaste filmen du såg?
twiligt. kass.
Har någon av dina vänner barn?
nej
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
hm, ingen aning. eller jo, jag skulle köpa mig en helg på ett spa.
Har någon någonsin kallat dig lat?
jepp, ett par människor.
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
haha nej.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
jag har ingen cdspelare 
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
verkligen vanlig. dricker sällan chokladmjölk, bara ute typ.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
det har gått bara fyra timmar på det nya dygnet så tivärr.
När var senast någon stötte på dig?
hm. det är ju alltid nån varje helg, hänger man på palace så får man definitvt ragg.
Vad åt du till middag?
nudlar med grönsaker
Använder du huvtröjor?
på fritiden bara
Kan du vissla?
en kort stund, typ 10 sekunder sen tonar ljudet ut.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Vem var den senaste som ringde dig?
det var faktiskt I
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
jag hatar allt sånt
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
jaaa klart
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
hm, jag vet faktiskt inte, kanske 048 eller 046 nått sånt.
Tittade du på tecknat när du var liten?
ja, jag älskade tecknat på morgonen på trean.
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
skitlitet
Hur många syskon har du?
jag har en brorsa
Är du blyg inför det motsatta könet?
nej, varför skulle man vara det? jag är bara blyg inför människor som har något att komma med haha.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen. jag är kass på filmer och filmrepliker.
Äger du några band-t-shirts?
nej
När flög du senast?
hm, det var rätt länge sedan, i februari.
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
inga
Läser du för skojs skull?
ja, ett roligt fritidsintresse
Pratar du några andra språk?
bosniska, engelska och förfinad svengelska
Diskar du din egen disk?
Jepp
Har du gråtit offentligt?
Jepp några gånger. försöker alltid tona ner det men det blir ändå dramatiskt.
Har du en stationär dator eller en laptop?
en lappis
Försöker du alltid lära dig nya saker?
inte alltid, men då och då.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
njäh jag vet inte. kanske en liten tatuering, men alla ska ju ha det nu så det känns inte så megaaktuellt
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, jag är traditionell på den här punkten. men andra gången kan jag ta hand om det.
Kan du kasta macka?
haha, vaddå kasta macka? jag har nog aldrig provat.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope
Vem har du med på BIOn?
tjejer
Vem var din favoritlärare?
åh jag har rätt många faktiskt. jag lyckas connecta med de flesta så de tycker om mig och jag tycker om dom, typ ömsesidig love. men absoluta läraren var maggan när jag precis kom till sverige.
Vad har du för väder?
det är svart ute.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
ja men klart
Har du en blogg?
jajajjajajjajajajajjjajaj.
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
hm, favvoämne. åh svårt, men kanske mediekommunikation.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
om självförtroende är ett drag så säger jag det.
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
öhm, nej?
När sov du senast på golvet?
jag minns inte. förmodligen aldrig.
Vilken är din favoritdrink?
jag vet inte. kan inga på namn, men söta drinkar är my thäääng.
Gillar du din boendesituation?
jaa klart. bäst att bo själv.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
det beror på. jag funkar rätt bra ändå även om jag är jävligt seg, men minst 6 timmar.
Äter du frukost dagligen?
Jepp varje dag., kommer hellre försent till föreläsningen än går hungrig.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
haha. nej.
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
njäh inte så ofta, blev tillsagd eller fick blickar av lärarna om jag typ skrattade för högt.
Vilken är din favoritfrukt?
bananer med kellogs.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nä, jag vet inte ens riktigt hur man räknar kalorier
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
23. AHHHH 23. shit.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, asmycket. tycker det är så jävla oattraktivt med folk som inte kan stava. jag ratade en snubbe en gång för att han inte kunde stava så väl, men det sa jag aldrig till honom.
Tror du på liv på andra planeter?
nej
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
arg? jag vet faktiskt inte. men jag blir irritetad rätt ofta.
Tror du att gud är en man eller kvinna?
allstå jag tror att gud är könlös, det känns mer som något runt oss, typ som en aura runt jordklotet.
Vad var det senaste du åt?
kellogs med banan och mjölk
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
motsatta
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
allstå det är nån skum historia bakom det, dom har berättat men jag har fan glömt för den var så virrig
Gillar du senap?
inte så mycket
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
magda, skärp dig NU och blogga av dig lite
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
nej, jag kommer aldrig att göra det heller.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nope, men tradera haha
Tycker du om att krama folk?
Jepp, speciellt folk jag känner
Skulle du säga att du är trendig?
trendig? klädesmässigt är jag väl rätt trendig, eller? haha, nä men helt okej trendig, men jag är däremot rätt trendig i huvudet. jag hatar trångsynta människor.
Äger du en digitalkamera?
Jepp
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
jag är för snäll när det gäller sånt här, försöker att undvika dejten kanske, men jag säger aldrig rakt ut NEJ, utan typ nä men jag har så mycket att göra blabla, a ni vet.
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
fyfan hatar star wars.
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
nä inte det minsta. kanske för att jag själv är likadan.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
asmånga. men den senaste var väl när jag läste bitterfittan och BÖLADE högt. läs boken!!
Tycker du att du är attraktiv?
från dag till dag. men generellt helt okej.
Vad är du allergisk mot?
grisar
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
kör på så länge det är okej för båda.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej haha
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
zlatan

Kommentarer
Postat av: Nicole

hahahah. allergisk mot grisar. bra där.

2008-12-22 @ 20:22:46
Postat av: Alexander

Folk som inte kan stava, synd för dem. Det förstör mycket. Framförallt särskrivningar då. osexigt



Att bo själv äger för övrigt



FRukost också



Du verkar vara ganska chillad och klok! och kan det här med design, färger och typsnitt - instinktivt VAD SOM SER BRA UT



Om jag nån gång bjuder ut dig på en dejt ska jag lära dig att kasta macka, för det är fan roligt

2009-02-25 @ 17:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0