trött

fan vad kassa ni är på att säga HEJ. jag kräver inga megakomplicerade-aslånga-seriösa-roliga kommentarer men skriv ett TJA bara. ni anar inte hur lätt det är att göra mig glad och nöjd. för lätt. jag borde kräva mer!!!

anywhores, jag har inte satt igång med plugget än (en parantes här. nu när jag satt och skrev ordet "plugget" så tog det mig säkert fem gånger innan det blev rättstavat. först skrev jag "pligget" men insåg mitt fel, suddade, suddade en bokstav för mycket och det blev "pugget", suddade tillbaka skrev pligget igen, suddade igen och skrev pugget IGEN, till slut blev jag lite irriterad över mina fingrar och naglar (det är svårt att knappa med längre naglar *tjejig av mig*) och tänkte nu skriver jag det en sista gång, blir det fel så låter jag det vara. och vad tror ni att det blev?). jag känner mig fortfarande rätt nyvaken trots att jag gick upp för fyra timmar sedan och ska väl sätta igång alldeles strax.

men måste bara säga att det finns ett par bloggar som jag läser som är SÅÅÅÅ bra, och förlåt om det här låter lite snålt, men jag vill inte dela med mig av adresserna HAHA. det känns liksom...speciellt. som att jag har en friendship med bloggen och personerna bakom bloggarna och jag vägrar dela med mig med andra människor (=er). ja det var väl det.

Kommentarer
Postat av: Nicole

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

2008-12-03 @ 17:22:14
Postat av: amela.

HEJ HEJ HEJ.. HEMMMSSSKKKT MKKKT HEEEJ!

2008-12-03 @ 18:25:34
URL: http://ameela.blogg.se/
Postat av: Ida

HAha din snåle jävel :P nejdå. Hej förresten. Plugg på högskolebibblan imorrn igen om du känner fört. Vi tänkte ha drop in :P haha. Pusspuss

2008-12-03 @ 19:24:21
URL: http://idarebecca.devote.se
Postat av: ona edina i norra kalmar

haha heeeejhej mago, keep up sa blogganjem :D (torraste hejet hittills då va)

2008-12-03 @ 20:01:09
Postat av: Nicole

hahah va härligt hörru! Men att kommunicera via kommentarer är inte helt fel det heller, det tar något längre tid än msn bara. Kom ihåg å belöna dig i pluggandet oxå, typ med ett blogginlägg kanske!? Plugga på Git!



2008-12-03 @ 21:01:11
Postat av: nerko

hej hej



hej till nicole också. jag skriver på svenska så gott jag kan trots att jag är kass (men för din skull då).

jag måste framföra en hälsning till magda, HEJ magz!

var är ajdin? han har inte skrivit på länge! jag måste säga att han har rätt sunda åsikter emellanåt!

2008-12-04 @ 00:38:23
Postat av: A D I S A

TJA! :)

2008-12-04 @ 01:11:21
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: megzzzie

HEJ på er också tjejer!! härligt härligt. det här tycker jag om.



nerko: haha hej nerko!! nä ajdin se nesto usutio, han är inte lika engagerad i bloggen som han var innan, jag måste kanska starta igång med nått ämne igen där han kan framföra sina åsikter, det är ju lite svårt aannars när jag bara skriver en massa blaj.

2008-12-04 @ 01:39:47
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0