tjabbbelitjabba

varje tenta för något rekord med sig. antigen tar man rekord i antal omtentor (en tenta i lund har jag gjort tre gånger haha), eller rekord i antal timmar man har pluggat eller i antal timmar man inte har pluggat. det är det sista rekordet jag tog den här gången. igår pluggade jag effektivt i två timmar och idag har jag suttit i en timma sammanlagt. så jävla strongt ändå liksom. men det ska bli skoj att göra tentan imorgon, jag och en till tjej kommer sitta ensamma i skolan imorgon tillsammans med lina.

jag såg precis "fredag hela veckan", allstå jag ÄLSKAR peter och david, dom är så jävla kul. det är SÅÅÅ min humor. ursäkta att jag överdriver med capslockandet men seriöst, dom är sveriges roligaste personer. jag vill bli kompis med dom.

jahapp nä kanske skulle man gå igenom lite grejer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0