plz help me

well well. jag gick upp för knappt en timma sedan men har varit sjukt effektiv. har hunit käka frulle, surfa de viktigaste sidorna, småplockat undan grejer, sållat bland mat (slängt de som kommer bli gammalt och roffat åt mig det som går att äta) och kört igång diskamaskinen. mycket man kan göra på en timma bara man sätter igång liksom.

jag är assömnig, smått irriterad eftersom jag vet hur det kommer att bli nu när vi ska packa. jag ska packa mitt, deno ska packa sitt men jag kommer ändå bli tvungen att lägga mig i hans packning och då kommer han bli sur och då kommer jag bli sur och det hela är en ond cirkel. så jag har sagt nu (sa det igår) att jag inte tänker lägga mig i något längre, nu är det upp till honom att själv fixa det mesta speciellt i de situationer där han anser att jag lägger min näsa i blöt. han klarar väl det mesta i guess men jag är en sådan som ställer tusen har du glömt-frågor för att jag VET att det är något han kommer att glömma, jag är typ övertygad, för han har tyvärr inte lika bra organiseringsförmåga som jag har.

och nu ringde farmor ba hej sine jag har gjort tusen pitor som du kan ta med dig. ba jaha fast att jag sa att det inte behövdes eftersom det kommer att stinka ner hela min packning och för att det inte får plats, men tjaaaaaaaaaaa nu måste jag ta med pitorna och de kommer inte ens vara i väskan utan mer som bagage som inte fick plats i väskan.
 
jag tror jag ska ta en ipren nu för att lugna ner min huvudvärk. jag har börjat bli en sån som får nu för tiden får huvudvärk bara av att behöva tänka på jobbiga grejer. hoppas packningen går smooth för jag vill bespara mina zivce.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0