pa pa pa pokerfejs

PEEEPPPP!!

Wohoo, det kommer nog lite skojigt ikväll. alla tjejerna är pepp och allt är inhandlat, qaida, idahoe och kriss fixade det på maxi och jag har hunnit gå till systemet och köpa en flarra vin. allstå det har ändå gått jävligt smoooooth det här. nu är det bara att fixa mig, plus deno som ska fixas och så kommer aida och ida och lagar mat tillsammans med oss. en timma senare kommer eddie, hennes polare, krissan och hennes polare, så käkar vi och förfestar och sedan är det päääääääälas. WOHOOPOOOOOO nu är jag megapepp eftersom lady gaga dånar här och jag får iiiiii-ryck och deno säger ma magda. caaaaaaaantttt readdddd my caaaant read myyyyy poooooookerfaceeeee .

okej, hinner jag inte skriva något vettigt så önskar jag er alla ett GÖÖÖÖÖÖÖÖTTTT NYTT ÅR!! hoppas nästa blir ännu bättre. bättre hälsa, mer framgång och ännu mer looooveeee och lycccka! fred i palestina och p-piller åt folket!

sup inte ner er ikväll så att ni inte hamnar i fel säng!!

pussar och kärlek från er haggaforever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0