okej jag ska nog sova snart men lite spontantankar så här dags

1. fasen vad snyggt det är med mörkt nagellack! jag börjar sakna korta och vinröda naglar.
2. jag klarade tentan hahah, fast det har jag sagt, men förlåt måste verkligen upprepa det igen.
3. jag är på jakt efter ett par byxor som kan liknas vid haremsbyxor och knyt i midjan, lite åttiotal över dom, jag vet exakt hurdana jag menar men jag hittar inga sådana. hittade ett par riktigt snygga på sisters men dom var lite väl dyra och hade mudd där nere (vid fötterna allstå haha) så det förstörde helhetsintrycket lite.
4. jag vill verkligen ha sommar!!
5. jag kom att tänka på serien felicity och hur jag alltid tittade på det söndagsmorgnarna hos farmor och käkade pannkakor, så jag var bara tvungen att ladda ner tredje och fjärde säsongen. HIHI ZKOJIGT.
6. tajcis låt. herregud vad den tar mig tillbaka till barndomen. jag tror alla fd juggekids kan sjunga till hajde da ludujemo. ulitmate partysong typ.
 
så SÖT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0