napile se ulice

fan allstå jag känner mig smått oduglig. det kan inte vara ett bra sign, men ÄNDÅ så är jag för trött för att liksom bry mig helt och hållet eftersom jag vet att jag ändå är duglig i vanliga fall. jag sjunker aldrig helt och hållet och det ju rätt sjyst. jag funderar på om jag ska duscha och "piggna till", inte för att jag gör det i vanliga fall men jag måste göra något. fan jag har så mycket att göra. jag har inte ens påbörjat mitt reportage. kommer väl förmodligen sitta med det i natt. suck. och jag är assömnig nu. fast det är nog bara för att jag har den här tentan som jag måste plugga till, därför blir det automatiskt böring.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Amen fy fan GÖRAN! Du har bloggat. Jag är stolt över dig smirksmile

2008-12-03 @ 23:32:03
Postat av: Ilma

du stör dig på när man stavar fel va? heheh ..taaack snälla du ska leta upp det nu direkt!!!! har inte dc men käre bror får ta o fixa det annars :D kraaaaaaaaam

2008-12-04 @ 00:00:52
URL: http://colourfulmind.blogg.se/
Postat av: göran hägg

nicHole: jag vet, ibland är jag rätt så flitig, men jag har ju trots allt skrivit ett flertal böcker så det borde inte vara något problem smirksmile du har väl inte börjat tveka på min förmåga kära lilla heting? // din för evigt, göran

2008-12-04 @ 01:35:53
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: megzzzie

ilma: hm, jo det gör jag, lite out of context, har jag stavat fel eller något? haha. jajjamän, ladda ner den, tror dock inte den är så lätt att hitta, ali naces sigurno :)

2008-12-04 @ 01:37:12
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: A D I S A

kalmar e på en sjätte plats :)

2008-12-04 @ 02:18:12
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: lola

jer na tebe misle curice!što ima u švedskoj, osim dobrog standarda??pošaljite nam malo na Balkan, fali nam svega...:))evo naišla na tvoj blog..učim švedski, zaljibuh se u zemlju, pa malo tražim, čitam i evo našla ovaj blog...pa poznate riječi....ima tako puno naših ljudi dolje....ja sam iz hrvatske...trule i nikakve....uživajte na sjeveru!ni ne znate kako ste sretni!!!veliki pozdrav svim našim ljudima u boljem svijetu!!kram

2008-12-04 @ 18:27:15
Postat av: megzzzie

lola: obozavam ti ime!! :) ma evo nema nista specijalno, jedino zime. sretno sa ucenjem, nadam se da ces ga nauciti :D veliki pozdrav i tebi, kramar!

2008-12-04 @ 18:39:25
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: lola

aaaaa ništa specijalno?!??!ne bi rekla!!sve vam je savršeno!!a u kojem gradu živiš??

2008-12-05 @ 07:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0