lite blögg skulle kanske inte skada om man får tro nichole

jag sitter här och lyssnar på crvena jabuka och jag är så pepp eftersom min mutta är på bättringsvägen!! så jävla pepp att gå på toa, kissa i lugn och ro och bara inandas air (ok det lät lite fel) och slippa behöva hålla andan av smärta. jag sitter där och hejar fram kiss liksom, underbar känsla. så det är ju en glad grej som jag kan dela med mig.

var sjukt depp igår, pallade inte ens prova mina elloskläder. men nu kan jag dra en slutsats, eller vi visste ju det här redan sedan innan men ändå; kläderna överrenstämmer INTE med bilderna. fattar inte varför dom ska photoshopa dom snyggare, för färgen är inte alls densamma. min största besvikelse var kappan eftersom den satt för löst på mig och var för stor typ, ÅHHHHHHHH fatta vad pissig jag kände mig när jag drog på den och min idealbild rasade när jag tog en titt i spegeln. så eh, jag funderar på att lämna tillbaka den även fast den är FIN liksom, men inte på mig.

jag har ändrat mina jullovsplaner lite. jag kommer förmodligen att åka tillbaka till kycklingryd nu på måndag/tisdag eftersom mina päron EVENTUELLT (har aldrig hört dom mer tveksamma) åker till bosnien, vilket betyder att det är FF hos oss i typ en vecka. wohoo.

jag vaknade vid 17 idag förresten så jag är rätt pigg nu, vet inte när jag kommer att somna.

Kommentarer
Postat av: ms bean

Nichoooooooooole tackar för det fina inlägget om att din dearest mutt är på bättringsvägen. Du är välkommen å fira jul med mig i the big city, du får all min julskinka jag lovar. puss.

2008-12-18 @ 23:21:11
Postat av: ms bean

du kan få lite bacon oxå.. men bara om du vill...

2008-12-18 @ 23:22:09
Postat av: magza

jamen det låter väl treevligt. jag får ju som sagt bara äta skinka på julafton. det är en lyx jag unnar mig. men aldrig annars, så jag tackar för inbjudan. men jag måste nog tacka nej, du får spara skinkan till efter nyår då jag kraschar din soffa.

2008-12-18 @ 23:29:29
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: ms bean

haha min soffa är den bästa. Man ligger på golvet oavsett om den är utfälld eller inte! Värsta grejen lixom!

2008-12-18 @ 23:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0