klockan är tio över ett

buhu jag är så trött. somnade halv sju idag på morgonen och vaknade halv 11. tröttheten trasar sönder min hjärna och kropp. ikväll kommer jag lägga mig tidigt.

jag sitter lite halvnude här och märker hur torr hud jag har. det slog mig typ alldeles precis, allstå inte bara vissa delar av kroppen, utan hela. måste smörja mig NU.

ska strax sticka till maxi och posta ellospaketet, komma hem, packa ner allt i väskan och sedan rulla iväg mot stationen. ska bli lite spännande att komma hem. lite. inte mycket HIHI. närå. myssss.

förresten igår när jag duschade (skön känsla att duscha när man vet att avloppet är fint och rengjort) så testade jag att göra ett sugmärke på mig själv. ville bara kolla hur svårt det var att göra ett på övrerarmen och det visade sig inte vara alls så svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0