jahapp då var det mörkt

haha jag tycker att jag är så smart när jag pluggar i en halvtimma och "gör annat" *valfri aktivitet* i tio minuter, för att sedan återgå till pluggandet, a men ni fattar, en positiv cirkel. saken är bara den att pausen är lika lång som pluggtiden och det ställer till det.

men nu ska jag återgå till plugget igen. hihi.
 
spanade igenom min mobil igår. jag tar aldrig kort med den eftersom den är tar så segt, fågeln hinner typ flyga till afrika och komma tillbaka innan min kamera hinner registrera den, så de få bilder jag hittade var dessa.

jag tvingar folk att ställa upp på sånna här bilder med motiv. så här är deno nån gång i våras. simmar runt i en fisskkål.

farmor körde på afrofrilla.

ajmän och kriss, allmänt pepp liksom och dessutom lite gangsta.

det här vet jag inte var det var nånstans, men härligt ser det ut iaf.

krissan fick också ett rolig motiv på sin bild.

en av mina absoluta favvobilder ever. början av februari i våras på min och nicoles balkong. nicole hade åkt tillbaka till sverige samma dag och jag låg och degade. det är någonting speciellt med den här bilden, jag minns exakt alla känslor och lukter och till och med vad jag tänkte just då. jag kan inte förklara det mer än att jag bara älskar den här bilden.

haha, på lidl någon gång. "kaki" betyder bajsar på bosniska haha. ja det var lite skojigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det "härliga" är ju Nordic Club i Kalmar =)

2008-12-04 @ 16:22:10
Postat av: megzzzie

anno: jaa fasen det har du rätt i. jag var dock tvungen att googla det först för jag kunde inte koppla det. enda gången jag var där :D

2008-12-04 @ 17:24:02
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAAHAH

??????????

2008-12-04 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0