jag tror att jag har

fått något slags bevis på att jag kan sova hur länge som helst. igår var jag så jävla trött att jag la mig halv 10. HALV 10. sista gången jag la mig halv 10 var när jag var typ sju bast. mina grannar nuppade men inget kunde störa mig. jag sov och vaknade vid halv fem, rätt pigg och så. några minuter efter det ringer telefonen, lite snack där och efter det var jag rätt övertygad om att jag inte skulle kunna somna igen. funderade på om jag skulle gå upp och städa eller packa, men jag kom inte så mycket längre för jag somnade igen. och vaknade för ca tjugo minuter sedan!! shit allstå, till och med jag är chockad. kan det stämma att jag har sovit i drygt 18 timmar? jag känner mig helt väck nu. väck, pigg och glad. hahah.

Kommentarer
Postat av: Nicole

när du kommer till mig å hälsar på får du inte sova. Då ska vi FESTA FÖR FAN!

2008-12-21 @ 17:11:36
Postat av: Aidii

Ma joooj haha nu har du rekordet.. Halv tio ? Svaka ti cast ;)

2008-12-22 @ 01:41:21
URL: http://copycaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0