jag har hunnit starta om min data sju gånger

den krånglar apmycket. det ska bli skojigt att formatera om den snart. det är en av mina "uppgifter" under jullovet. det är typ kaos här ute i huset, folk är sjukt fulla och det stinker öl och musiken är förjävlig. så jag sover inte. surprise.

jag sorterade tvätten precis, ska tvätta imorgon. sjukt många handdukar och lakan och vita kläder.

tidigare ikväll var jag och aida en stund på stan. vi gick och satte oss på cafe corner och käkade och snackade i ett par timmar. gick sedan till km bara för att hälsa på u och hans polare. varken jag eller qaidis var på partyhumör men blev lite peppade när vi gick förbi bajstro.

det är så störande att jag inte kan somna nu eftersom jag är pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0