guten morgen

heelllu. back in kalmar. det var soft att sova i sin egen säng även om det tog tid att somna. deno fick någon andningsattack och skrämde livet ur  mig typ, men annars har det varit rätt lugnt. vi gick precis upp, väntar på att ida och tjejerna ska komma förbi med mat de har varit och handlat. senare ikväll kommer vi att vara hos mig, laga mat och sedan gå ut, hoppas stenhårt på att vi kommer att komma in på palace.

jepp nu är det lite stuff kvar att fixa så det är bara att sätta igång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

eh hur hann du åka tillbaka till kalmar på den korta tid som gått sen jag prata mie dig igår å du skulle kolla film?

2008-12-31 @ 12:56:32
Postat av: Magza

hahha, allstå jag kom fram igår :D

2008-12-31 @ 15:53:18
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0