glass med strössel

det känns lite fel att vara på partyhumör nu, men jag är det. bara jag fixar tentan imorrn så är det lugnt. men det är nog mest pga tentan som jag är partypepp för när den är över så är det party no matter what, även om jag hade suttit inlåst i nån källare så hade det varit party för den här tentan är inte skoj. imorgon har jag en intervju att göra med V, ni vet hon som jag lärde känna i kassan på lidl? kanske hinner jag skriva färdigt den också så att jag verkligen kan ta en helg utan att ha pluggångest. jag vet inte varför, men jag får lite neggo feelings när det gäller den här helgen, typ som att något konstigt kommer att hända, sådär när man känner på sig. inte skoj det heller precis.

men nu är det dags för plugg igen. fem timmar kvar och sedan ska gittan sova.

Kommentarer
Postat av: Aidiii

Ohh no, not neggo feelings.. Sta ce to biti?? Nadam se att du har fel

2008-12-04 @ 20:35:01
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: sunce

du kommer INTE att ångra dig. det bästa med receptet är att de blir många kakor! så kör på kvinna och berätta hur det blev!

2008-12-04 @ 21:12:01
URL: http://www.metrobloggen.se/ssuunnn
Postat av: Nicole

giiiiiiiiiiiiiittan f*****nnnnnnnnnn. Usch så vugo jag är!

2008-12-04 @ 22:00:02
Postat av: krissan

hej!

nej men det där låter ju inge kul! med dom bad feelingserna!! jag hoppas verkligen, verkligen att dom inte kommer infrias! vi ses imorn!! puss!!

2008-12-04 @ 22:32:44
Postat av: Anonym

tacck magziie .. älskar din blogg så skön stil

2008-12-04 @ 23:10:09
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: megzzzie

qaida: ja jag vet, lite neggovibes, men det försvinner nog.



krissan: ja hurrraa. imorrn i tentasalen, fan vad opigg jag kommer att vara.



selma: tack käradu :)



nicole: ja men man får faktiskt vara vulgo på den här bloggen för den är ändåså inte så barnvänlig.

2008-12-05 @ 00:54:45
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: datasalen på SOL

jihoooooooo!

2008-12-06 @ 12:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0