gästblogg #2

YES! Jag har knäckt koden och gästbloggen is bound to happen. Så jag tänkte utnyttja den här exposuren för att göra er mer medveten av aktuella händelser ur ett mer hur ska man säga... iranskt perspektiv? eller bara lära er något ball ur min kultur.

Så kära läsare!

Ja precis, ni som intresseras av denna bosniaks antics och anser att hon förgyller eran vardag vet nog mest troligt om att det nya året närmar sig vare sig ni vill eller inte. Nyårstraditionen brukar i ordinary fashion vara att man lyser upp stället med fyrverkerier istället för guldkedjan som kontrasterar iranierns päls eller dem nya Manolo Blahniksen hon ska glänsa med. Och vi iranier ska alltid vara bästa bästa när det gäller när det gäller det här med flashbazaz. Den enda faktan filmskaparna av 300 hade rätt om perserna.

Så just nu, mina vänner, jobbas det hårt i Iran för att nå nyårsdeadline och titulera sig landet som innehar den största smällaren.

För att läsa mer om det så kan ni gå in här: http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_program_of_Iran

Det mest intressanta är dock första meningen i denna artikel.

"The nuclear program of Iran was launched in the 1950s with the help of the United States as part of the Atoms for Peace program"

Okay, hold up. PUUUUUULL UP!

Nummer ett: USA? Whaaaaaaaaaat? No way! (Kom igen.. så förvånade är ni väl inte?)
Nummer två: "Atoms for Peace"? HAHAHAHAHA, oh no you didn't! hahaha

Så låt oss se om nyår '08 blir sista året Thunderkingen är största raketen. Fox News har redan börjat peppa och skrämma upp er.

Håll för öronen.

Yours truly,
Shirazi


Kommentarer
Postat av: The Kris

HAHAHAHA! Det är allt jag har att säga.. Tack för mej!

2008-12-30 @ 14:29:51
URL: http://kristinsklaver.blogspot.com/
Postat av: nerko

typisk skrytsam iranier. jag känner inga ödmjuka iranier haha

2008-12-30 @ 15:41:55
Postat av: Anonym

haha jag håller med Nerko.

2008-12-30 @ 20:56:35
Postat av: Böna

eh ja bra att jag sa vem jag va oxå men det vet väl Nerko vid det här laget!

2008-12-30 @ 20:57:35
Postat av: Atena

"guldkedjan som kontrasterar iranierns päls eller dem nya Manolo Blahniksen hon ska glänsa med"



hahahaha we are the best!

2009-01-05 @ 17:19:12
URL: http://feereshte.blogg.se/
Postat av: Shirazi

Fröken böna och Herr Nerko; det låter inte som att de fullt förstått det ariska släktet nog väl. Det är just det som inspirerar mig till att lära er mer mina vänner. Journey with me!



Much love,

Shirazi

2009-01-05 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0