gäsp

godmorgon it is. vädret är fint för en gångs skull. jag somnde vid fem igår och vaknade vid halv 11 idag. rätt trött är jag, men jag håller igång mig med tvätten så jag kan inte däcka även om jag skulle vilja. båda tvättstugorna (eller rummen) var lediga så jag körde igång fyra maskiner, och jag har två kvar. det var mycket tvätt den här gången, typ tjugo handdukar och 56 strumor.

idag är det onsdag, det innebär att jag måste bli färdig (påbörja också) med mitt platsreportage för den ska in imorgon, dessutom är det omtenta på fredag och jag har inte råd att deppa ner mig helt haha. eller deppa och deppa, hade nästan varit bra om deppet infann sig så kunde man kanske ta tag i plugget på RIKTIGT.

nähepp nu ska jag springa ner till tvätten.

Kommentarer
Postat av: Ilma

vaaaaaa har han reciii mi kako se zove da je laddam woohoo.... veeeju veeeju pahuljeeee

2008-12-03 @ 11:48:54
URL: http://colourfulmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0