det är mycket som händer här i vårt hus

min långfingernagel har gått av, mamma panikpackar kläder, pappa duschar och deno är allmänt slö, jag likaså. men jag måste nog erkänna att jag är lite mer duktig eftersom jag funkar som smakråd och det är ju också alltid nått.

planen var att gå upp vid 10 idag haha, men det gick inte så bra. gick upp vid tre istället. och då var det en brud som ringde och väckte mig. hon ringde från bredbandsbolaget och ville ge mig "ett bra erbjudande", typ ge mig en digitalbox gratis och två gratis månader. och jag var så sjukt trött, pallade inte med hennes snack, ville få reda på haken direkt, och det är ju att man får börja pejja 170 spänn sen. och eftersom jag aldrig kollar på tv och jag kände mig lite rude för att jag låg och sov så tackade jag nej. efter att jag hade lagt på luren så funderade jag om jag inte hade tackat nej till ett bra erbjudande med tanke på ipredskiten, jag kommer ju inte ha nått att kolla på. piss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0