bajs i anus3

allstå fasen vad jag känner mig typ, ja, forftarande lite irriterad, eller rätt så mycket irri. rätt många saker gör mig sur och så. till exempelvis min bästa kompis, min data som flåsar, min granne som kollar film (DÖÖÖÖÖÖÖÖ JÄVEL), det faktum att jag inte har sktivit färdigt eller ens påbörjat mina två texter som skulle ha varit inlämnade idag och även det faktum att jag har urinvägsinfektion igen. det är så jävla jobbigt, jag har druckit en liter citronte och kissat lika mycket. och klockan är halv fyra och jag börjar klockan nio imorrn. HAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHA *hysteriskt skratt* nä men DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ jävla grannhelvete. mrzim ga. jag känner nästan att jag kommer gå upp och skälla ut honom, han kommer att få ta all skit om det fortsätter så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0