horny as a dandy


jag är ju inne lite på sån här musik nu, får jag kalla det club, eller blir någon förolämpad? jag har ingen som helst aning om vad den ska kallas. men seriöst den här låten är ju så pppppppppparty, jag vill bara dansa in gryningen typ. men eftersom ingen kommer att klicka och lyssna så kan jag berätta att det är remixen på den där låten Im horny, horny, sooo horny, men en skitbra remix. texten har i för övrigt ingen som helst sexuell koppling, inte för mig iaf, hon kunde lika gärna ha sjungit Im happy, happy, sooo happy, samma sak typ. men det bästa måste vara när han snubben sjunger And i like u, yeah i like u, i like u ca sjutton gånger, där nånstans i mitten. aaa ge mig party. nu.

Kommentarer
Postat av: Roland - The Artist

Hej om du letar efter mer party musik ,kolla in min blogg ..där är det party 24-7 :O)

mvh roland

2008-08-25 @ 17:06:31
URL: http://deejays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0