europeiska unionen sverige

rubriken är väl rätt tilltalande? snodde den precis från framsidan av mitt pass som ligger här och väntar på att bli borttappat och glömt.

okej nu har jag typ 700 pics från denna sommar. jag vill typ dela med mig av allt så att ni i detalj vet vad som hände, vem som höll på med vem, vilka ställen man ska besöka etc etc etc *puuuuuh*, men efter att ha sett filmen zodiac idag så känner jag mig fortfarande stirrig över mördare och andra grejer. imorgon har jag nog säkert glömt bort allt så då kommer jag säkert slänga upp tre feta album här.

ja det var väl det.

jo just det. hela jag är en fet finne. jag har fått en finne precis vid sidan av läppen, fast ändå helt klistrad precis där läppen börjar, där det röda börjar allstå, och den är tyvärr inte klämbar så jag har bara petat hud och nu har jag en halvskorpa, helskorpa imorgon förmodligen, som ser ut som att jag har nått sånt litet ärr efter att ha sprutat in botox i läppen typ. kände mig faktiskt lite lyxig när jag tog min promenad idag, folk kunde faktiskt få tro att jag har sprutat läpparna. the only problem: jag mötte ingen människa som kunde spana in mig i närbild.
summa summarum: jag måste rengöra alla mina borstar jag använder i fejjan.

spanade smhi nyss. det kommer regna imorgon tydligen. och jag måste till hemköp och köpa bröd *PEPPPP. in my ass*.

Kommentarer
Postat av: Nadina

Ska bli kul % få se dina bilder från sommaren. Alla verkar ha haft så roligt där nere, jedino ja nisam isla :P Var i Bosnien brukar du vara?

2008-08-19 @ 14:04:58
URL: http://citronze.blogg.se/
Postat av: A D I S A

kad selis za kalmar?

2008-08-19 @ 21:22:47
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: P-O

Pass? Nu menade du väl änd ditt nytagna körkort Magda ;).

(Då kan du i alla fall glida ner till hemköp oavsett väder) =)

2008-08-19 @ 22:39:24
URL: http://pos.blogg.se/
Postat av: magziiigazziiiggaaah

nadina: det är rätt många bilder, du kan få hjälpa mig att välja ut dom :D nä men dom ska nog upp snart, men känner jag mig rätt så kommer sommaren vara slut innan jag ens har lagt upp nån bild. haha :) well well, bila sam u jajcu :)



adisa: åh snaart. om typ 2 veckor, lite mindre, men nått sånt iaf. ska bli rätt gött :)



PO: i WISH, men det där körkortet känns rätt avlägset.

2008-08-20 @ 00:46:58
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Edinolina

cha! :) ee poslala sam ti adresu preku msn:a :D just send me the note pa cu ja to sve srediti sa kalmarhem :D

2008-08-20 @ 11:44:57
URL: http://omgedina.blogspot.com
Postat av: Felstavaren, utan namn den här gången

haha asså "preku msna"... (skäms) Ring språkpolisen.

2008-08-20 @ 11:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0