trygg

det blir aldrig som planerat. trots att jag har gått och varit trött i mer än fem timmar nu och lovat mig själv att gå och lägga mig vid senast tio så har det inte blivit av.

och trots att mitt huvud haft brist på bra tankar de här senaste dagarna så var det ändå en rätt vettig diskussion jag och nicole hade idag när vi satt på mondo. vad händer när pirret i magen tar slut och allt bara blir till tråkig vardag? ska man stanna kvar i ett förhållande då, enbart för att det är tryggt eller ska man ut och leta efter nytt? vad komplicerat det blir när man vill vara med någon för att man känner sig trygg och älskad men att man inte känner detsamma. jag vet faktiskt inte vad jag vill ha sagt här. jag är nog förvirrad.

Kommentarer
Postat av: N

Du kanske ska satsa på Johannes? Hna verkar ha satt sig fast i ditt huvve. :)

2006-10-31 @ 14:24:10
Postat av: Sandra

Er slutsats låter som att man inte bör gifta sig.. för vem vet...när pirret tar slut..så e man ba me varandra för barnens skull..or what?? didn't really get that..
Tror att tanken bakom förhållande är att pirret förr el senare tar slut... annars e man helt enkelt inte mogen för ett förhållande och är då endast ute efter spänning..eller?

2006-10-31 @ 14:34:20
Postat av: N

Total missuppfattning Sandra!

2006-10-31 @ 16:18:12
Postat av: Magzi

mm men det var ungefär det vi kom fram till. klart pirret tar slut, och sedan är det bara kärleken som är kvar, om det än finns någon sådan.

2006-10-31 @ 16:18:20
Postat av: Sandra

antar att man då inte bör vara kvar i förhållandet då den ena parten blir sårad.. vetandes eller ovetandes..that ain't love...

2006-10-31 @ 16:30:31
Postat av: Sandra

N:
Det är tydligen den spänning som finns hos Johannes... att han verkar tillbakadragen men samtidigt öppen.. nåt hon ev. vill utforska...who knows, d kanske bara va mystiken i honom som lockade henne tillfälligt...men d e la ba såna vi tjejer e ;)

2006-10-31 @ 16:47:20
Postat av: Magzi

hahah. johannes var nog ett fint exempel på hur olika killar kan vara, dock är han nog inget pojkvänsmaterial precis. tjejer är nog bäst på att lockas av det som är okänt. haha.

2006-10-31 @ 16:57:58
Postat av: Sandra

e d pojkvänsmaterielet du e ute efter da.. eller bara pirret?

2006-10-31 @ 17:04:31
Postat av: N

Haha Maggan vilken diskussion du fått igång här.:)
Yes of course försvinner pirret. Det är ju något som finns precis i början av ett förhållande och sen djupnar ju förhållandet å det blir en annan sorts kärlek.

Inte ofta dock man hittar någon kille som klarar att skapa pirret och vara bra pojkvänsmaterial oxå. En på miljonen å jag hade en sån som jag släppte! Herregud.

2006-10-31 @ 17:50:52
Postat av: Sandra

aaa trenden verkar jue va att så fort vi märker vi kan få dem så e d inte lika intressant längre... oavsett om d pirrar el om han e helt perfekt... :P

2006-11-01 @ 10:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0