trollkarl

så satt jag i syons gröna fåtölj i en timma och pratade om allt som jag inte skulle prata om. Tobbe är den sortens syo som även funkar som pyskolog. jag vädrade mina tankar om typ allt och han berättade mycket om sig själv, hur han är och var innan. och han skrattade mycket åt mig och sa att han kände igen sig och jag skrattade åt honom för att han var så flummg. så vi satt väl där och bara skrattade åt människor som fjäskar, om seriösa doktorander och snobbiga proffessorer från Österrike.

jag vet inte om jag fick något riktigt grepp på utbildningarna och vad jag ska göra i framtiden. men han fått mig att hoppas på journalistutbildningen, de tankarna hade jag gett upp lite. i vår fortsätter jag läsa på MKV iaf.

sedan fick han abstinens och var tvungen att gå ut och röka. och jag cyklade hem mer hoppfull än vad jag var en timma tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0