stolt

äntligen kan jag stoltsera med att jag officiellt har gått upp till fd Pundaren, numera bara Måns, och sagt åt honom att sänka sin jävla skitmusik så jag kan höra min egen.

typ nästan så var det. han skämdes, med all rätt, och undvek att titta på mig. eller så skelar han och tror att jag står någon annanstans än vad jag gör. han hade kanske smygknarkat lite till sin knarkmusik.
hursomhelst så bad han dessutom om ursäkt, jag såg väl alltför kritisk ut. jäkla mes. jag hatar sånna meskillar som inte har nått vett i huvudet.

Kommentarer
Postat av: A

NAPOKON!!

2006-10-29 @ 13:16:54
Postat av: Magzi

znaaaaaam!

2006-10-29 @ 14:37:06
URL: http://missmagzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0