slappt

vilken slapp dag det har varit. meningen var att jag skulle upp tidigt och dricka kaffe med mamma, men jag fortsatte sova och det gjorde hon också. hela dagen har bara varit evigt mys. jag har inte gått ur pyjamasen sen jag tog på mig den igår. och den lär sitta på tills imorgon också.

drömde mycket. en händelserik natt med andra ord. bland annat att mina blommor hade blommat ut i lök, massor med chalottenlökar fanns i blommorna och så drömde jag att jag gick på en catwalk i jättehöga pumps som jag var livrädd för att ramla i. fast det var en skön känsla, så himla mäktigt var det. jag har nog bara kollat för mycket på project runway.

meningen idag var att träffa irma, men hon hinner inte eftersom hon har för mcyket att plugga så vi får ta det imorrn istället. gud vad jag har saknat henne också!

så konstigt deppig dag det är. jag har bara rivit ur en massa korsord ur gamla Vecko Revyn tidningar, har inget annat att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0