scarlett

mitt ansikte ser ut som ett minfält. bara en massa röda pluttar överallt. det är tur att jag inte behöver visa mig offentligt fram tills fredagen, då har det förmodligen lugnat ner sig lite. dessutom slipper jag slösa dyrbart smink. och det är EN grej som är positiv iaf.

jag kollade genom Glamour tidningen nu och såg en bild på Scarlett Johanson. jag har, fram tills nu, nog varit en av få människor som har tyckt att hon inte var något speciellt, men nu tycker jag att hon är skitsnygg. hon har perfekta läppar och näsa, fattar inte att jag inte såg det innan.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja, hon är allt fin.

2006-10-03 @ 14:27:01
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0