normala

klockan är halv fem och jag ligger inte och sover som alla andra normala människor. jag sitter inte och pluggar, jag gör inte ett piss. försökte klura ut hur mycket tid jag har lagt på den här tentan. om jag räknar bort alla timmar jag bara har stirrat in i väggen, kliat mig i huvudet och irriterat mig på mina naglar, så blir det sammanlagt (utan att överdriva det minsta), cirka tre aktiva timmar av pluggande. det kommer seriöst vara ett mirakel om jag klarar tentan.

vad är det som gör att jag inte klarar av att sitta bara still och läsa in all skit? varför har jag dessa problem? jag ska nog gå en sån kurs i studieteknik, det här lär inte hålla i längden.

jag bara längtar tills den är över, så att jag kan gå över till mina normala rutiner. gå upp normalt, käka frukost när man ska käka frukost, gå till skolan, träffa människor, man känner sig helt sjukt isolerad när man pluggar. gör jag något annat "vettigt", typ dammsuger, så får jag ångest över att jag inte pluggar.

jag är ju fasen smartare än det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0