lista

är du vegetarian? nej
om nej, varför inte? För att jag inte vet vad jag skulle äta förutom kött
hur många har du dejtat?
Sex stycken, tror jag, det är inte många, men dugliga var dom iaf.
har du nåt jobb? Jag är student. Det sägs att man ska se det som ett heltidsjobb.
Om ja, trivs du med det? Ja det gör jag verkligen

när gjorde du senast något riktigt dumt?
Kan inte komma på nått som är så dumt.
favoritfik? Mormors bageri
vad tycker du om sex före äktenskapet?
Inget fel, så länge man trivs med personen man är med.
projekt just nu? Att klippa mig kort, en lång intalningsprocess i mitt eget huvud.
barndomsidoler?
Brena och Tajci

vad tycker du är äckligt?
Smutsiga toaletter, jag försöker att inte titta där jag vet det är som äckligast, men gör det ändå. 
vad har du på dig just nu?
Pyjamas och linne, har inte bytt till något annat sen förrgår
när och var grät du senast?
I förrgår. Jag grät över alla döda människor jag inte har lärt känna, som ex min döde farfar, min morbor Suvo och tetka Sadeta. det är skönt att gråta.
något beroende?
Nutella. Jag MÅSTE få in mig minst en macka varje dag.

vem
hånar du? Alla som lyssnar på turbofolk, jag kan inte låta bli, även om jag vet att det är fel. Och folk som är snyggare än mig.
delar du mest minnen med? Irma, definitivt, hela mitt liv har hon varit där.
stör du dig på? Alla översittare
gosar du med?
Med mina skämskuddar

vilken
tidning läser du? VeckoRevyn
buss åker du oftast?
fyran
frisyr har du?
Uppklippt i hela håret och långt

vad gör du nu?
Dricker te och tuggar tuggummin
vad gör dig till en bra människa?
Jag källsorterar och skrattar så ofta det bara går.
vad gör dig till en dålig människa? Jag kommer aldrig i tid och snackar rätt mycket skit.  
när spydde du sist? I juni. Det bara kom.
är du en bra flickvän?
Är det rätt kille så är jag nog det, annars är jag lite hursomhelst.
vill helst ha nu? En mille på banken
är du flörtig?
Nä det tycker jag inte, men vissa förknippar leenden med flört. 
dagens sång? U + ur hand, Pink
vill du hångla?
jättegärna
favoritkaka? brownies
lyssnar på nu?
Pinks, den går på repeat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0