Lista

ego, jag vet.

har du pojkvän/flickvän? nej
är du kär? nej
hur tidigt stiger du upp? På eftermiddagen, den här veckan
vem/vilka vet mest om dig? Irma, Nicole och Ajdin
gillar du att slåss eller? nej
vad har du på dig just nu? En självlysande pyjamas och ett linne
vad ska du göra ikväll? Plugga och blogga
när var du senast riktigt full? Har aldrig varit det
är du seriös? nej
hur många biologiska syskon har du? ett
isåfall, vad heter de? Deno
hur många timmar sover du per natt? typ tio
vilken färg har du på håret? mörkbrunt
och frisyren, hur ser den ut? Långt, uppklippt där framme
vad har du för färg på ögonen? blågröna
vad vill du ha för färg på ögonen? Mina är snyggast
vem är snyggast i världen? Johnny Depp
ska du duscha idag? Har redan gjort det
vad är det för veckodag? tisdag
är du uppväxt i stan eller på landet? I stan
har du utländska föräldrar? Ja, stolta bosnier
gillar du att laga mat? ja
hur många par skor har du? Sist jag räknade hade jag 26
var har du ont? I min finne
vem är bäst just nu? Min data
använder du hårspray: knappt aldrig, det blir så stelt
favoritserie: sex & the city och Life as we know it
gillar du seriehjältar? nej
killar eller tjejer? tjejer
salt eller socker? socker
gillar du ketchup? ja
är du bra på att måla? ja
sommar eller vinter? Sommar alltid!
vilken tid gick du upp idag? Vid halv två tror jag
vem kramade du senast? Nicole
vem pussade du senast? Mamma
säger du "kex" eller "chex"? kex
vad längtar du till? Tills tentan är avklarad
favoritalkohol? Bojkottar alkohol
vad tycker du om ditt utseende? medel
varför fyller du i detta? Man kan låtsas att man blir intervjuad
vad heter dina husdjur? Min ”döda” kanin hette Nosa, hon är död nu
hur kommer du bo till hösten? I min underbart mysiga lägenhet
har du körkort? Gud nej
hur gammal vill du vara när/om du får barn? Högst 25 för första ungen
Humör just nu? Skitpigg, lite irriterad på Ajdin och glad
Favoritgodis? Brownies, fast de är ju kakor
Är det nåt du absolut inte äter? Skära grisar
Sommarplaner? många
Saft eller alkohol? Fanta
Hur många kuddar sover du med? en
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska, definitivt
Sparare eller slösare? Jag har ett shoppingkonto, så jag är både och J
Bästa film? Savrseni Krug och Butterfly Effect
Kommer du ihåg din första kärlek? ja
Älskar du henne/honom fortfarande? Nej, jag var så liten
Har du några homosexuella vänner? Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja
Ser du på kärleken som ett misstag? ibland
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? jättemycket
Rädd för insekter? Gråsuggor och silverfiskar
Det här är jag bra på? Sminka vänner
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna frysa tiden (Piper)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan en navelpiercing, inget mer
Anser du att du är stark? ja
Vad gör du om du får hicka? Hickar vidare

Kommentarer
Postat av: Adis

Magzii . .är d inte lite "too much" som du avslöjar om dig?? hehe. Va glad min kompis kommer att vara över att du fortfarande kommer ihåg honom :p (Hoppas d han)

2006-10-03 @ 22:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0