home

så nu är jag på plats i kycklingryd. jag trodde att jag inte hade saknat min familj så mycket, men det hade jag faktiskt. pappa hämtade upp mig på tågstationen i värnamo och sedan övningskörde jag hem. jag kommer nog hinna bli gammal men aldrig ta körkortet utan övningsköra med pappsen.
pappa kände inte ens igen mig, han gick nästan förbi mig, men kände igen resväskan. han var glad över att jag hade klippt mig. hans eviga dröm typ om att jag ska se så ung ut som möjligt. jag vet att han saknar den tiden då jag och deno var små.

farmor var redan på plats hos oss och vi var så himla glada över att se varandra. min härliga farmor. tyvärr var hon tvungen att sticka till klubben, det var teravija på g.

ska lägga upp nån bild på min familj snart också. ska bara föra över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0