fuj

idag när jag var inne på netto så såg jag det som jag fasar mest för; världens fulaste sandaler, på en kille som stod framför mig i kassan. jag fattar inte varför varenda kille ska envisas med att gå i dessa fula skapelser. dom ser bara ut som förvuxna bebisar när dom har dom på sig. ingen under 45 bör ha sådana i garderoben. det kvittar om dom är bekväma, vill man vara manlig ska man lida pin och inte ha det bekvämt. dom är klumpiga och fula och barnsliga. killar ska helst gömma tårna helt eller visa fötterna helt. det är nått gulligt med killar som går runt i flipflops.

nu är det laguna beach som gäller!

Kommentarer
Postat av: Nicolina

jag är ju typ den jobbigaste bruden i universum. Hahaha

2006-10-02 @ 20:18:11
Postat av: Mina

men magzii du måste väl också hålla med om att wentworth miller (prison break-tatuerad överkropp-brorsan till den dödsdömde..huuuh) är zoo zooouu fajn?:D

2006-10-02 @ 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0