etna

ajdin och mirza hämtade mig igår.och mirza kände inte igen mig trots att jag vinkade som en galning i dörren. sedan satt dom här och degade i en halvtimma, den tiden det tog för mig att fixa halsbandet. mirza hann även camma lite med nicole. undrar bara vad hon tyckte om det haha.

ajdin körde och trotsade den hårda vinden. det var knökfullt när vi kom fram till klubben i hgb. bandet var suveräna som vanligt. fast bara en enda crvena jabuka låt. lite besviken är jag nog. det var massor med folk, dom flesta kände jag inte, men lärde känna MIna iaf. hon var var den enda blondinen där så det var inte svårt att klura ut att det var hon. haha så mysig och go människa! konstigt att man kan känna att man känner en person någorlunda bara för att man läser dennes blogg. haha. trots att det var första gången jag träffade henne så kändes det som att vi mötts förut.

träffade även adis och sanjin. länge sedan man såg dom. eller adis har jag bara träffat en gång tidigare. sedan var det ju ajdins och mirzas kompisar, en jajcanin som hette ervin och så en till kille som hette edo och kände igen mitt namn. han minns mig när vi bodde i kycklingryd, direkt där efter att vi kommit. trevligt att han kom ihåg mitt namn. jag kommer inte ihåg honom för han var lite äldre. coolt var det iaf.

så himla skön stämning det är där borta. allt ärbara så himla bra när man är på etna.

           

etna - Mina & ja - Mirza & ja - Ajdin& ja - pojkar

Kommentarer
Postat av: nerko

vad kul att du träffade mina. ni varkar ha haft det kul. vi ses magzz..

2006-10-29 @ 02:20:36
Postat av: nermin

sta ti je sa ajdinom magda nesto je slabo spavao zadnjih dana jel :)

2006-10-29 @ 02:22:36
Postat av: Magzi

hahahaha. mina je super a ajdin se prepao blixten pa zato :)

2006-10-29 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0