chokladmjölk

det blev en snabbträff med nicole på stan. först gick vi till biografen där jag skulle hämta min efterlängtade plansch. och det var lite kruxigt att ta ner den. men gubben var snäll och hade kommit ihåg mig. nån annan tant tjurade däremot för att han tog ner planschen åt mig.

det fanns knappt något folk på gatorna och alla cafeer var stängda. stänger dom alltid så här tidigt på söndagarna? men vi hann iaf sitta en halvtimma på Coffee point med varsin chokladmjölk.

sedan stod vi vid cykelstället i typ en halvtimma och snackade. det blev kallt och vi cyklade hemåt åt varsitt håll.
positiva nicole och positiva mags, det är vi det.

        

Kommentarer
Postat av: nerko

vill bara säga hej till trevliga tjejer!!

2006-10-15 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0