bil

vi kom nyss från jönköping. tyvärr råkade jag ut för en slarvgrej när jag höll på och övningskörde tillbaka hem. vi var mitt inne i en rondell och jag och pappsen missförstod varandra. han sa åt mig att hålla mer mig på höger sida medan jag trodde att han menad att jag skulle svänga och blabla. så jag började svänga men upptäckte att det var fel så jag började svänga tillbaka och pappa fick panik och trodde jag höll på att köra av  vägen, fast jag hade koll på situationen men blev så jäkla förvirrad av honom. som tur var så hände ju inget, men det var ju lite kusligt, kunde ha gått värre. vi blev nog alla lite chockade. nu låter det som att det var värre än vad det var haha.

ja ja hur somhelst så hittade jag inga stövlar jag fastnade för. hittade bara ett par örhängen och såg rätt många människor. försökte att ta ett kort på min familj. det är väldigt sällan alla tre blir bra, och det här är inte en av dom tillfällena. men snälla är dom.

113361-61


Kommentarer
Postat av: nerko

pozdrav sahinu suadi i deni a i mojoj magdici

2006-10-23 @ 01:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0