återvändning

jag och nicole såg filmen Att Återvända med Penolope Cruz. hon var inte heller en sån som jag tyckte var snygg, fördmoligen för att hon oftast spelar tråkiga och misslyckade komediroller, men efter att ha sett den här filmen så är jag förälskad. hon är helt vanlig, har rynkor,mörka ringar under ögonen, slarvigt hår och en liten, vad fasen kallas det, typ en liten hudupphöjning, en sån där "Carrie-vårta på hakan", sådan har hon fast precis invid ögat, och en mindre. allstå fattar just nu inte vad jag babblar om, men slutsatsen är den iaf att hon är naturligt fulsnygg och därför måste man älska henne. så jag hoppas innerligt på min plansch som jag ska hämta på söndag och hoppas också på att ingen hinner före mig.


Kommentarer
Postat av: A

Hon har även "rumpinlägg" i den filmen för hon ansågs ha för liten rumpa! Otroligt bra film för övrigt.

2006-10-11 @ 00:52:31
URL: http://rea05.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0