anklar

nu har jag rensat i garderoben. lagt fram vintergrejer även om det känns ritkigt deprimerande. det mest deprimerande är att lägga undan sommarskorna. jag har inga andra. vad ska jag ha på mig nu? inte stövlar och sånt. det roliga är ju att jag måste köpa nya höstskor. jag har fortfarande inte riktigt fallit för ankelstövlarna, men kommer väl rätt snart att göra det. jag passar inte i dom heller så jättemycket, mina ben kommer att bara se kortare ut, eftersom ankelbootsen "kapar av" benen visuellt. synd.

min huset-mitt-emot-granne har en enorm tv-skärm. den ser ut som att den svävar ovanför golvet, skitkonstigt. dessutom spelar han nått spel som ser roligt ut. fast jag fattar fortfarande inte hur tvn står.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söööndagsångest..blääuu..Najs pikchars från klassfesten:D

2006-10-08 @ 20:08:50
Postat av: Mina

Ok neznam sto ime komentator nepise..anyWhoo it was me:d

2006-10-08 @ 20:09:43
Postat av: Magzi

haha. danas je bio pravi söndagsångest.

2006-10-09 @ 01:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0