100

hörrni, idag, eller rättare sagt nu, så hade jag lite över 100 sidvisningar, bara idag! wohoo! jag vet att dte finns dom som får in över tusen per dag, men ja ja.

det är lite roligt, men jag glädjer mig säkert förgäves, för det är väl nått freak i någon fjärran stad som sitter och konstant klickar in sig på min sida för att jävlas. och nu när jag skriver det här så sitter han säkert där och skrattar också.

men tills freaket träder fram, så kan jag åtminstone låtsas att det är människor som bara längtar efter att jag ska posta ett nytt inlägg hihi.

Kommentarer
Postat av: Nicolina

jag är freaket! Besöker fan din blogg 100 gånger per dag på jakt efter ett nytt inlägg.

2006-10-01 @ 20:51:11
Postat av: Magzi

hahah du är lite störd, men det visste du väl redan :D

2006-10-01 @ 21:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0